Llandovery - Colwyn Bay - Reisverslag uit Colwyn Bay, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu Llandovery - Colwyn Bay - Reisverslag uit Colwyn Bay, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu

Llandovery - Colwyn Bay

Door: Ruud & Els

Blijf op de hoogte en volg Ruud

11 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Colwyn Bay

Deze dag brengt ons langs de westkust van Wales via Aberystwyth, waar de politieserie Hinterland zich afspeelt, naar de plaats Conwy door het natuurgebied Snowdonia National park.
Ook hier weer schitterende scenery en smalle wegen. Wat ons wel te denken geeft: het passeren op dit soort wegen is bijna onmogelijk. Net als gisteren moesten we vandaag met de camper een paar keer achteruit om een ander voertuig langs te laten. Dit is geen pretje. Zeker niet als er plotseling een bruggetje opdoemt dat er nog net zo uitziet als honderd jaar geleden, toen ze nog met paard en wagen reden. De wegen zijn op sommige plaatsen wel wat verbreed maar de bruggetjes zijn gebleven zoals ze waren dus maar één voertuig tegelijk. Vraagt veel tijd en stuurmanskunst. Zullen onze route wat dat betreft wel moet aanpassen. Gaan vanaf nu alleen nog maar A-wegen rijden voor dat we een keer echt klem komen te staan. Genoten van een heerlijke lunch aan de Keltische zee waarna wij verder reden naar onze eindlocatie van vandaag, Conwy waar een schitterend groot kasteel midden in het stadje staat. Zie foto’s.
Nu op onze slaapplek bij Colwyn Bay, pal aan de Ierse zee. Welterusten!

• 12 Oktober 2016 - 05:27

Henk De Valk:

Prachtig. Ook leuk de foto genomen van een telefooncel die midden in the road of nowhere staat en bij ons inmiddels in het museum. Keep te the left on the roads A xxx Co & Henk

• 12 Oktober 2016 - 07:18

Jeanet :

Goedemorgen! wat ziet het er prachtig uit! je hebt niets te veel gezegd!
    genieten jullie er maar lekker van, dan doen wij het van deze kant met die mooie foto's :-)
    groetjes hans en jeanet.

• 12 Oktober 2016 - 07:54

Herman / Marianne:

Ja mooie foto's hoor geweldig uitzicht

• 12 Oktober 2016 - 08:43

Herman En Marianne :

Lijkt wel t programma de gevaarlijkste wegen van de wereld ( hahaha) misschien kunnen jullie ook een rolletje spelen in de serie? Maar .... Wat een mooie foto's weer ! Veel plezier verder !! Groetjes!

• 12 Oktober 2016 - 13:45

JA.-jO:

hET ZIET ER WEER GEWELDIG UIT,WIJ HOEVEN GEEN MEDELIJDEN MET JULIE
    TE HEBBEN.
    GENIET EN DE GROETJES.
    mET FLAP GAAT ALLES GOED,HIJ EET IEDERE DAG ZIJN BAKJE HELEMAAL LEEG,DAT WAS VORIG JAAR NIET.

jAN-jO.

• 12 Oktober 2016 - 20:04

Wim :

Mooie weggetjes voor kleinere vervoermiddelen :-)
    Jongens wat een mooie vakantie .
    Groetjes vanuit de Moezel

• 14 Oktober 2016 - 19:51

Herman En Marianne:

We zien dat jullie t erg naar je zin hebben, mooie foto's weer! Goede reis verder! Groetjes !