Colwyn Bay – Keswick (Lake district) - Reisverslag uit Keswick, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu Colwyn Bay – Keswick (Lake district) - Reisverslag uit Keswick, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu

Colwyn Bay – Keswick (Lake district)

Door: Ruud & Els

Blijf op de hoogte en volg Ruud

12 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Keswick

Omdat wij niet elke dag de beschikking hebben over WiFi of een goede netwerk verbinding kan het zijn dat onze verslagen wat later bij jullie binnen komen.
Vandaag zijn we, wederom door schitterende natuur, van Wales langs Liverpool naar het Lake District gereden om aan te leggen vlak bij het plaatsje Keswick alwaar wij bijna 25 jaar geleden ook aankwamen op onze huwelijksreis. Maar dat is voor morgen, nu eerst maar een plaats voor de nacht zoeken. Na enige raadplegingen van verschillende Apps en kaarten vonden wij een caravanplaats bij een boerderij. Hier ingecheckt en een standplaats gezocht. Voor de nacht was dit prima alleen was hier geen WiFi en ook geen netwerkverbinding zodat wij ons verslag pas later kunnen plaatsen.
Moest naar de weg lopen om een netwerk verbinding te krijgen en via een sms’je aan de caravan verhuurder laten weten dat wij pas morgen weer bereikbaar zouden zijn.
Wel lekker rustig zonder al die moderne communicatiemiddelen.

• 14 Oktober 2016 - 20:49

Henk De Valk: