Brighouse Bay – Loch Lomond. - Reisverslag uit Tarbet, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu Brighouse Bay – Loch Lomond. - Reisverslag uit Tarbet, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu

Brighouse Bay – Loch Lomond.

Door: Ruud & Els

Blijf op de hoogte en volg Ruud

14 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Tarbet

Vandaag rechtstreeks verslag van dag 7 van onze Schotland reis.
Stuk langs de westkust aan de Ierse zee van Schotland gereden. Schitterende plaatjes geschoten, we hebben er een aantal van de 218 van vandaag bijgevoegd bij dit verslag. Het was voor ons de Highway 1 van Schotland, met zo een grote verscheidenheid aan natuurschoon. Met het eiland Alisa Graig als middelpunt. Dit eiland was helaas pas verkocht voor 2.5 miljoen pond aan een natuurvereniging (zie Google). Dus komen we over twee weken waarschijnlijk gewoon weer naar huis of er moet nog een leuk kasteeltje op ons pad komen. Verder is er weinig te vertellen en slapen wij vannacht aan Loch Lomond voor dat wij morgen daadwerkelijk de Highlands in trekken richting Skye. Dus voor de fanatieke volgers kan het wel een dag langer duren voordat wij ons verslag op deze site kunnen doorsturen. Als we nu al regelmatig verbindingsproblemen hebben, wat zal het dan worden in een afgelegen gebied zoals de Highlands.
Voor vandaag welterusten en tot het volgende verslag.

• 15 Oktober 2016 - 12:02

Wim: