Rosedale Abbey – Wolvey - Reisverslag uit Wolvey, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu Rosedale Abbey – Wolvey - Reisverslag uit Wolvey, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu

Rosedale Abbey – Wolvey

Door: Ruud & Els

Blijf op de hoogte en volg Ruud

25 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Wolvey

De dag besteed aan het langzamerhand verder terugzakken van de Moor van Rosedale via Sheffield richting Oxford.
Rustig aangedaan en genoten van de scenery tot wij einde van de middag aankwamen in Wolvey ongeveer 70 kilometer van Oxford. Hier een plaatsje voor de nacht gezocht en ons voorbereid op de dag van morgen die waarschijnlijk meer indrukken zal achterlaten. We komen dan in het gebeid van Morse, Lewis, en Midsommer Murders.

• 26 Oktober 2016 - 23:00

Herman/marianne:

Ben benieuwd naar de foto,s geniet er nog ff van

• 27 Oktober 2016 - 05:37

Henkie:

Wat hebben jullie toch mazzel met het weer. Vele foto's zie ik de zon prachtig stralen. Heeft dit te maken met de klimaatverandering ? In mijn belevenis is het in Schotland altijd druilerig, koud en regenachtig. Ik denk dat het een hele klus wordt ( indien jullie een album maken) welke foto's jullie hierin willen opnemen. Nog ff en wij vertrekken richting de Eifel. Via de verschillende webcams hebben we gezien dat de herfst zijn intrede heeft gedaan en dat zal ons ook mooie plaatjes opleveren. De weersverwachtingen zijn gunstig. Keep on the left sight. xxx Coco & Henkie