Henley-on-Thames – Wooten, New Milton - Reisverslag uit New Milton, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu Henley-on-Thames – Wooten, New Milton - Reisverslag uit New Milton, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu

Henley-on-Thames – Wooten, New Milton

Door: Ruud & Els

Blijf op de hoogte en volg Ruud

27 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, New Milton

Even snel vanuit een PUB The Crown Inn langs de weg waar wij lunchen ff snel ons verslag van gisteren doorsturen. Veel leesplezier.

Vandaag wakker geworden met het gevoel dat dit de laatste dagen in Engeland zullen zijn: we zitten nu nog maar 450 km van Dover volgens onze ingegeven route. Vandaag verlaten wij het gebied van de Engelse politieseries en laten ons afzakken naar Natuurpark The New Forest waar de paarden vrij in het wild rondlopen. Via Reading naar Salisbury over weer schitterende wegen door leuke dorpjes met hun kerkjes, begraafplaatsen en huisjes, om vervolgens het natuurgebied in te rijden.
Hier ben ik mijn hele familie, schoonfamilie en vrienden tegengekomen. Voor dat wij er erg in hadden reden wij tussen de loslopende koeien, ezels, varkens en paarden. Ook werden wij verrast door de hoeveelheid aan grijze eekhoorns in dit gebied. Ze komen nog net je camper niet in maar ze zijn wel vrij. De paarden lopen tussen de auto’s, tenten, caravans en campers. Als je even niet oplet staat er ineens een paard achter je of komen er een paar ezels aanlopen. Het is een prachtig wijds en bosrijk natuurgebied. In de bossen hebben wij een campingplaats gevonden waar ze wel stroom hebben voor de caravans en campers, maar je moet wel een eigen toilet hebben anders kom je deze camping niet op, want er is geen toilet of wasgelegenheid. Maar je zit dan ook midden in het bos. Even een stuk gewandeld door de natuur en toen relaxed genoten van de namiddag met zijn heerlijke temperatuur, zeker voor oktober ongekend, buiten onze camper met een heerlijk Palmpje en een snackje.
Morgen zakken we verder af richting Dover. Hebben geen haast, zitten hier nu zo’n 280 kilometer vandaan, die we in twee dagen moeten afleggen. Dus, fijne bloggenoten, de laatste verslagen en foto’s komen eraan.

• 28 Oktober 2016 - 20:52

Henkie:

Ik geloof dat ik Dover wordt. Hoor ik het nou goed, nog maar 280 km? Precies de afstand van ons appartement in Vlaardingen naar de Eifel. Begin van de avond aangekomen. Morgen naar Monchau en zondag naar het Nationale Park Eifel. Goede oversteek en gauw afspreken om een bakkie te doen. Grtz Coco & Henk

• 31 Oktober 2016 - 07:49

Hans En Jeanet:

Hi di haai,
    Ik wist niet dat het daar zo mooi was!! echt prachtig!
    en dat die beesten gewoon op straat lopen, haha.
    Geniet er maar lekker van!!
    groetjes Hans en Jeanet