Wooten, New Milton - Hastings - Reisverslag uit Hastings, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu Wooten, New Milton - Hastings - Reisverslag uit Hastings, Verenigd Koninkrijk van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu

Wooten, New Milton - Hastings

Door: Ruud & Els

Blijf op de hoogte en volg Ruud

28 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Hastings

Zo, onze laatste hele dag in Engeland wakker geworden tussen de paarden en eekhoorns. Na een ontbijt, spullen ingepakt en vertrokken van The New Forest richting Dover. Zoals alle afgelopen dagen schitterend weer en heerlijke temperatuur. Onderweg weer allerlei toeren moeten uithalen op hele smalle weggetjes die onze navigatie heeft gekozen. Uiteindelijk bij The Crown Inn beland waar wij de lunch hebben genuttigd, Els eindelijk haar Fish and Chips gegeten. Hier hadden wij ook vrije Wifi dus was dit een mooie gelegenheid ons verslag van gisteren even door te sturen terwijl wij op ons eten zaten te wachten. Hierna verder gereden door zuid-Engeland richting de kust alwaar wij aankwamen in Hastings. Hier een slaapplaats voor onze laatste nacht gezocht en gevonden met aan de ene kant de kust en aan de andere kant de stad Hastings. Op deze campingplaats werden wij welkom geheten door mijnheer Reinaart de Vos. Het schemerde al en ik moest mijn telelens gebruiken dus jammer genoeg niet een echte mooie opname maar we wilden (voor Herman wouwen) jullie deze niet onthouden. Om onze laatste avond te “vieren” hebben wij een grote fles Leffe donker opengemaakt die wij hier in de supermarkt hadden gekocht. Dit gaf ons de gelegenheid om dit voorlaatste verslag te maken.
Morgen naar de boot in Dover en dan terug naar ons klein landje met al onze beslommeringen. Als we thuis zijn zullen wij een evaluatie verslag maken om deze Schotlandblog af te sluiten. Voor straks welterusten en tot gauw.

• 28 Oktober 2016 - 21:02

Henkie:

WELKOM THUIS!!!

• 29 Oktober 2016 - 10:32

Herman En Marianne:

Hi Ruud en Els, wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt, bedankt dat we een beetje "mee" mochten , we hebben met veel plezier jullie blogs gelezen ,( Herman wouw ook mee);)
    We wensen jullie een goede reis terug ! Tot snel ! Groetjes Herman en Marianne.