Schotland 2016 - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu Schotland 2016 - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ruud Langenberg - WaarBenJij.nu

Schotland 2016

Door: Ruud & Els

Blijf op de hoogte en volg Ruud

25 September 2016 | Nederland, Breda

Vandaag gebruikt om allerlei voorbereidingen te treffen voor onze tweede huwelijksreis naar Schotland. Deze reis hebben wij in 1991 ook met de camper gemaakt en nu gaan wij dit nogmaals doen, maar wat langer en deze keer ook door Engeland en Wales. Wij noemen het een rondje Engeland beginnend op 8 oktober 2016 bij Dover en via Westkust naar de Highlands van Schotland om vervolgens via de Oostkust weer terug te keren in Dover op 29 oktober 2016. In onze Garmin hebben wij een Route gemaakt van ongeveer 4900 kilometer. Weten niet of we ons aan deze route zullen houden maar dat zien we wel. Niets moet. We zijn in ieder geval op 19 oktober op het eiland Sky alwaar wij een hotel geboekt hebben om onze huwelijksnacht na 25 jaar weer over te kunnen doen beginnend met een ontbijt op bed. Ook hebben wij gepland om de streken uit onze favoriete Engelse politieseries te bezoeken zoals: Broadchurch, Midsomer Murders, Taggart, Endeavour, Inspector Morse, Lewis en Vera. We hebben er zin aon.